Livet är en fest, håll med om det folk och fä!

Nästan imponerad av mig själv. När jag vaknade i morse mådde jag halvbra, men framåt kvällen ordnade det definitivt upp sig och nu sitter man här efter såväl förfest som fest. Jag kanske inte är så gammal trots allt? Är nog mest en psykologisk fråga, vafan 24 bast är fortfarande ungt, så är det. Bara jag som nojar mig i onödan.

Idag blev det förfest hemma hos mig. Känns lite som förr i tiden när Karin och jag tog tag i sakerna, men nu gör jag det hyfsat solo. Och mer kommer det bli. Tre pers jag känner hittills bor i Norslund så det känns inte som en omöjlighet att styra festerna hitom. Om såklart inte britsen/bojsenfolket propsar på att vi ska vara där borta.. Men visst, jag är öppen för förslag! Banga ingår inte i mitt vokabulär :)

Förfestandet var rätt bra, men vi kommer bli fler med tiden, var så säker!
Huvudfestandet var rätt varierat. Ena sekunden kändes det prima, andra sekunden kändes det ok. Aldrig dåligt, absolut inte! Jag är för rutinerad för att se något dåligt i denna typen av fester. Imorrn ska vi dock dra till Etage sägs det. Det blir en annan femma..

Kan inte säga något ont alls om er andra kursare. Alla jag träffat är super! Väl mött kommande dagar kära kamrater :)

Föreläsning imorrn vid 13. Känns rätt skumt mitt i introveckorna..

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Höhö, ja det kan jag iofs förstå :p Haha finns den på youtube också xD?



EllerHUR! I am ze biggest inspirationskälla there is. Och jaa jo, det brukar vara smockfullt med främlingar i vår trädgård. They are crazy.



Hehe, jopp! Om det finns någon till ett bra pris så köper m&p en lägenhet som jag får ha först och sen mina systrar.. om de pluggar i uppsala förstås. Det är väl sköönt :D? Och studentlägenhet.. jag vet inte.. de är oftast så himla små..



Och blodpudding är gott. PUNKT!

2010-09-01 @ 22:47:05
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback