Good times for a change, burning ball

Brännboll idag där vi tappra få själar gjorde vårt bästa och till slut slutade på två förluster (varav en knapp) och en vinst på walk-over. Kan inte klaga alltför mycket då vi gjorde vårt bästa. Men poängräkningen i första matchen kändes jäääääääääävligt tveksam.

På kvällen började vi öla när våra grannar, ett par fjortisar, helt abrupt ringde på och rusade in i lägenheten. Hann knappt reagera och lät de rumstera runt tills de själva avtog efter typ tio minuter..

Senare drog vi till kasern där vi inte var särdeles länge. Istället blev vi övertalade om att dra til stan där plötsligt inga fösare befann sig, de var som bortblösta! Det kanske var en slags hämnd, men vad vet jag..
På Pitchers lyckades jag på mirakulöst sätt få in båda de "underåriga" personerna i vår grupp. Mer sympatisk vakt tror jag inte att jag har träffat. Stor motsats till torsdagens ignoranta skit-kårvakt..

Satt resten av kvällen och stirrade på eftersändning av England-Bulgarien (4-0) och småpratade med mina kursare.
Är lagom seg nu. Eventuella stavfel beivras. (Vet fan knappt vad beivras betyder, men det lät alltid seriöst när man gick i skolan.)

[update: stavfel rättade :P Sånär som på "bortblösta", det lät för roligt]

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback