You are my sweetest downfall..

Vissa skulle säga att jag är packad. Vissa skulle säga att jag är långt därifrån. Jag tillhör den senare kategorin..

Okej, det blev inte direkt ett kliniskt "förfestande", men jävligt trevligt när jag och Johan ölade till Cypern-Norge (1-2) och Moldavien-Holland (0-1). Efter matcherna gasade vi på med mkt roliga klipp av diverse nyhetsankare som tabbade sig. Muy bién!

Så småningom tog vi ändå cyklarna till kåren, Johan på sin pimpade, jag på min opumpade. När vi väl var framme var det Oktoberfest som skulle gälla.. I helvete heller!! Kudos till alla arbetande som hade hattar och fan och hans mormor på sig, men för FAAN! Oktoberfest, då ska det vara tyrolermusik från liveband, inget jävla dunkatjafs-random-som-det-allltid-låter-från-dansgolvet-musik! Försökte åtminstone önska 99 Luftballons, men näe, NÄE! Herrejävlar.. är det Oktoberfest så ska det fan märkas på musiken. SKÄMS kåren, SKÄÄÄMMMSSS!

För övrigt var det ganska trevligt. Tvingades bara upp på dansgolvet i slutet för "We are the champions" (vem kan passa på en sådan bra låt?) men i övrigt så satts det prima på röven och bara snackades.

Nu är jag hemma och inväntar lägenhetspolarn. Han har också vart ute och partat så han lär la dyka upp inom kort.

Nu blir det egenvald bra musik. Må bra alla underbara! Tjo.



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback