Pinsamt

Tänker inte ge mig in på att analysera matchen idag. Kan bara konstatera att jag skäms. Visst att vi kunde förlora, men fan inte med 4 fucking 1 och genomuselt försvarsspel. Så, nog om det.


---


Har lust att inta lite sofistikerad alkoholhaltig dryck, typ en whisky on the rocks, men dessvärre så finns detta inte tillgängligt i mitt ännu tomma "barskåp". Känns mycket frustrerande att veta att det hemma-hemma finns ett prima Tysklands-stash som väntar på mig. Väs.

Så vad ska jag göra istället? Äta! Nej, just ja, det går ju inte med tanke på min proffsiga disciplin (kycklingsallad på O'Learys och bara två öl, det ni). Då återstår följande alternativ som kan vara lockande:
- Spela nå't spel (på datorn, har inte så mycket brädspel att välja på dessvärre)
- Se på "How I met your mother"
- Kolla någon film

Mja, ungefär så låter vettigt. Lyssna på musik också såklart. Lär bli en del Kent nu, känner att det behövs.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback