Oproduktivitet

Imorrn börjar fyra dagars intensivt hemtentande. Eller rättare sagt fyra nätters, vi vet ju hur det brukar bli på dagarna; klockan går och den lilla arbetslågan infaller först när mörkret lagt sig ordentligt.

Tror att denna tentan kommer ordna sig den också, trots mitt fullkomliga ointresse. Har efter ett par snabbtittar på frågorna räknat ut att jag iallafall bör klara godkänt, vilket är mitt mål. Förra tentan hade jag högre ambitioner, vilka också levdes upp till.


Idag har jag mest gjort en massa världsliga saker samtidigt, varvat Doobidoo med Idolframträdanden och annan musik, How I met your mother, lite F.M. samt några uns xpert och facebook. Lagom action för en söndag.

Har tröttnat på hösten nu också och fått allt mer längtan efter julen. Sen är det bara ett knappt halvår kvar till sommarn..


---


Väster om boken snurrar flaskan
Kluckande dansar båten
Raukens mynning spår en vansklig framtid
Vart grävs alla blöta gravar?
Låt oss falla ner
Mörkret går åt motsatt håll
Våga följ flaskan
En dag stannar kluckandet


//RB

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback