Nattliga skrifter

Hemma efter en märklig kårkväll. Märklig i den betydelsen att ja.. vet inte vad jag ska säga. Lämnar det åt sitt öde. Men tack alla ni :D

Vad ska man säga mer? Kommer inte att vara bakis imorrn, det känner jag redan nu, trots vitt sliskigt vin, ett antal öl både hemma och på kåren samt en Gin & Tonic.

Är fortfarande överväldigad. Tack igen.

Jag vet inte vad det är för krafter som gör en kårkväll miserabel och en annan bara underbart fantastisk. Fattar det inte. Visst, självklart kunde allt varit ännu underbarare, men jag klagar definitivt inte. Längesedan jag upplevde samma typ av känslor. Jävligt längesedan.

Imorrn får vi se hur det blir. Men.. I love you all! Ha det gött så möts vi snart igen på ett eller annat sätt! :)




Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback