Det flyter!

Inatt tog det hundra år att somna med tanke på min "normala" dygnsrytm. Men idag har det bara varit uppåt!

Visst, det var -3 grader när man cyklade till skolan imorse.
Visst, jag mådde småilla eftersom magen inte uppskattar att gå upp tidigt.
Visst, jag satt och var stressad för att vi skulle riskera att dra över tiden på seminariet.

MEN:
-Seminariet gick prima
-Seminarieledaren verkade ta åt sig min förfrågan om att snabba på pga klipptiden
-Vi drog bara över ett par minuter
-Jag hann till klipptiden med två minuters marginal och hann alltså till och med vila lite emellan
-Frisörskan var mycket trevlig
-Håret blev som jag ville
-Sanna Kallur steg in i salongen
-Det blev ännu billigare pris än vad jag trott
-När jag kom hem och skulle boka tvättid var det obokat direkt så nu är jag snart färdig med tvätten

Kort sagt: det flyter! Små saker. Små saker som förgyller vardan :)


[Varför jag inte lägger upp någon bild på frisyren? Den tar vi imorrn :P]

Kommentarer
Postat av: helen

örsa är typ tjöta :) men haha jag har ingen aning om va dina konstiga ord betyder :D

2010-10-22 @ 21:08:26
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback