Paj efter fin dag

Seriöst... vem fan i ett studentboende ringer polisen..? Då ska man inte vara student överhuvudtaget. Pallar man inte en fest på en onsdag så.. ja. Ska inte säga mer innan jag säger något dumt (vilket jag borde säga).

I vilket fall var det inget som störde mig i stunden, mest att man blev skrattfärdig när det stormat in inte mindre än sex (!) poliser på en fest i ett rent studentboende. Jag menar.. händer det ens? Tydligen.. skrattretande är bara förnamnet.. det var inte ens hög volym! Och då snackar jag ur ljudteknisk synpunkt. Det finns många galningar här i världen..

På det hela taget var kvällen rätt bra, jag skrattade mycket och folket man snackade med var trevligt. Det räcker väl? Romantiska tankar behöver inte fylla alla kvällar, definitivt inte. För en gångs skull var jag bara glad för andras skull och avundades dem inte. Det kändes bra :)

Nu blir det musiklyssnande ett tag och imorrn rullar Henke in vid 14.26 ca. Ciao!!

Kommentarer
Postat av: helen

men det är väl bra att inte alla tycker lika jämt;) haha men jag menar inte att själva bloggen är speciellt inspirerande. jag menar att det är inspirerande hur driftig hon är och hur många andra företag hon byggt upp på sitt varumärke. :)

2010-11-18 @ 07:49:12
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback