All over town

Henke på besök sittandes bakom mig vid ett annat bord redigerandes nyheter just nu. Vi kommer ju stå på var sin sida om barrikaderna när jag är färdigutbildad, han som journalist och jag förhoppningsvis som pressansvarig i någon trevlig idrottsorganisation.

Dagen har förflutit utan större krusiduller, Fredrik och jag stack in till stan och hämtade upp nyss nämnde Henke och beställde samtidigt dagen-efter pizza (eller bakis-pizza för stackars Fredrik). Mycket gentilt att få skjuts till och från stationen skall sägas! Tack och bock igen.

Hemma har det mest tjôtats om hur det står till och hur det går med Henkes jobb och min utbildning, framtiden etc. Sådant två goda vänner pratar om helt enkelt :)

Nyss fick vi smärre ryck på gamla "pålitliga" fifa07 där det var en omöjlighet att få in bolljäveln bakom Carini i Uruguays mål. Fram till denna VM-kvartsfinal hade vi mer eller mindre lekt oss fram med England, men Uruguay? Nähe då. Bah.

Förmodligen film senare och imorrn seminarie mordtiden klockan åtta.. gah. Att de bara vågar ha våra seminarium på sådana hutlösa tider! Det är barockt, det är vad det är. Variation kanske..? Nej då, nej då.. Aja, det är ett slappt seminarie iaf. Alltid något.

Efter seminariet: Systemet och sedan PAAAARTYYYYY!


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback