Heavenly!!!

Det finns rättvisa ändå i världen! Musiken är inte död än! Min grinighet från häromdagen är helt bortglömd. Det finns hopp, ni är inte alla tondöva! Kanske har alla med smak insett allvaret och gjort uppror, lagt sig i, tagit tag i saken, tagit sitt ansvar och bestämt sig för att ta tillbaka makten?

Haha, i vilket fall är jag jävligt nöjd med att Tyskland vann med den överlägset bästa låten. Både Belgien och Rumänien kom dessutom högt upp, ännu mer underbart helt enkelt!

Charmigare vinnare blir svårt att hitta också. Min känsla från när jag såg videosnutten av låten första gången stämde med personen live.

Da capo är på G, jag är i princip frisk, världen ler mot mig.

Ni som är missnöjda med resultatet får ursäkta, men.. ni är galna.


VICTORY!


LOVE OH LOVE!

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Återstår väl bara för mig att se semifinal 2 och finalen i repris nu då så jag kan yttra mig om resultatet sedan. ;Op

2010-05-30 @ 15:37:20
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback