För övrigt var gårdagens landskamp rätt seg. Detta har inget med inlägget att göra.

Framtiden är ett ovisst moln,
höljt i dunkel och dimma
Framtiden, detta ovissa moln
I dunkel jag ständigt simma

Dunkla tankar, dunkla nätter
"Petter och hans fyra getter"
Som barn förstod man inte världen
Som barn var allt en lek på färden

Leken slutar när tankar växer
Barndomens slut tar vid
Leken som vuxen är inte reflexer
Barndomen hade sin tid

Åren går och allt byter sida
Nu ser man de små och börjar att lida
Minns sin tid extremt snabbt passerad
Med minnesbanken skevt kreerad

Tänk om man förr hade vart som idag
Då hade saker förändrats tror jag
Dessvärre är det en omöjlig plan
För att bli som idag måste förr haft sin ban

---

Aj rily dåuwnt hävv match to säjj rajjt naouw. I addition till ovanstående prosa alltså. Mer än möjligen..

GOD DAMN IT! Vad ska jag bli när jag blir stor (a.k.a. plugga till min andra, och sista, utbildningssväng)??!?


Lillskits-Richard

Ang. bildkvalitén så orkade jag inte scanna. Tog ett snabbt kort på kortet med den otroliga webbkameran.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Arnold <3, hahaha.



Åhååå, det låter ju faktiskt som en väldigt bra person det där :D! Blev nog lite stolt över mig själv, tror jag. Tehe, tack, eller nåt ;D



Men det finns det alltså fördomar? Nejmen så roligt. De enda fördomarna jag känner till som vi har om göteborgare är att de rensar fisk, luktar fisk och heter Glenn. Hahaha. Och vad jag vet så heter du inte Glenn, de andra har jag ingen aning om. (eller heter du Glenn i mellannamn? Skulle vara mycket roligt)



Hm.. såna stockholmare som du har träffat på är såna människor som jag inte direkt tycker om. Dryga jävlar gå mig på nerverna.



Om fåren vill stämma mig så får dom göra det.. mähähä.



Hum. Fantasmaken är god, öl suger bajs och champagne är väl ingen favorit heller, direkt. Haha. Men jo, LÄNGE LEVE MJÖLK!!



Och där kom poeten Björkman igen :D! Jag gillare! Och vilken gullig bild, busigt värre.

2010-03-06 @ 00:16:08
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback