Mittwoch

Jag hinner faktiskt skriva lite här innan jag beger mig mot bussen och några timmars jobb i Jörlanda. Trivs bra på den skolan :)

---

Om jag bestämt vad jag ska plugga? Nix, fortfarande inte en aning. När man kollar på alla artiklar om framtidens jobb så skräms man - av den höga tråkighetsfaktorn. Det enda området jag har något intresse av är just förskola och så, men det är ju inte det jag ser mig som jobbandes inom resten av livet..

---

Mycket mer än såhär hinner jag nog inte skriva. Jag har ingen lust att jogga till bussen, gå låter bättre.

Jag har inte tid med dikt,
ändå känns det som en plikt
Nu drar jag iväg till bussen
som ska ge mig första "sjussen"

Hejs!

Kommentarer
Postat av: maria

Enligt Aftonbladet är tandläkare nåt som behövs.. Så plugga till det!

2010-03-10 @ 11:36:46
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Sofia

Eller så kan du bli tandkrämstubskorkpåskruvare! Smo Kalles pappa i Kalle och chokladfabriken :D:D

2010-03-10 @ 16:13:18
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Näpp, 7 månader och 12 dagar kvar :D Haha, jo det är ju det ;D Jag gör det inte bara för att jag satt upp ett eget mål, typ.. inte dricka innan 18, sen spelar det ingen större roll. Så 'supa järnet' blir det inte, men dricka, jo.



Hahaha, det låter skoj :D:D Finns det fortfarande kvar?



Jo, det tror jag med :p Fast grejen är att gymnastik är inte väldigt kul att titta på om det är OS och sånt där... det är sjukt mycket bättre att se IRL och på någon man känner, som mina syskon t.ex. :D Konståkning är ju tråkigt... haha



Vad bra :D! Hm, det problemet har jag haft länge...

Hehe, det finns fler fel på mig än man kan tro.. :

• Mina leder är cp och överrörliga och det förstör massor

• Jag ser lika illa som en åsna utan ögon

• Jag har jättedjupa hålfötter som gör att mina knän dras inåt väldans mycket

• Jag kan inte ha öronproppar för att mina hörselgångar är för små plus att det gör ont om jag täpper för dom

• Min tunga är jätteliten

• Jag har ett extraben i min högra fot, typ

• Det knakar i min rygg när jag tar djupa andetag

• Jag tycker inte om ost, mackor eller kokt korv.

Och jo, min stortå är lång. Det hade jag inte lagt märke till förut. Gud så roligt!



Så, hehe.. där ser du ;D



Se där, godnatt richard!

2010-03-10 @ 17:11:52
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback