Äntligen fotbollsdags!

Det är äntligen dags för första svenska matchen av dignitet! Supercupfinalen mellan AIK och IFK spelas idag klockan 16.00. Det är dags för revansch. Nu är det verkligen dags.

Dagen till ära gör jag som jag gjorde förra säsongen och snor det formulär som spelarna i IFK fått fylla i och fyller själv i det.

Mot allsvenskt guld 2010!


Smeknamn:
Björkman
Född: 28 augusti 1986
Längd: 177 cm
Vikt: 73 kg
Födelsestad: Göteborg (Mölndal)
Moderklubb: KHK (Kungälvs Handbollsklubb)
Kom från: Fri transfer
Antal a-lagsmatcher i IFK: -
Varav i allsvenskan: -
Antal a-lagsmål i IFK: -
Varav i allsvenskan: -


Elva om jag får välja
1 Mat: Grillat
2 Musik: Det mesta, övervägande åt rockhållet
3 Restaurang: Picasso
4 Café: -
5 TV-program: Lost
6 Författare: Camilla Läckberg
7 Resmål: London
8 Skådis: Jason Statham, Tuva Novotny
9 Artist: Freddie Mercury, Helene Sjöholm
10 Färg: Grön
11 Klädesplagg: Jeans

Jag kompletterar texten
1 Om jag var ekonomiskt oberoende skulle jag dra med några vänner och resa jorden runt ett bra tag.
2 IFK Göteborg blir svenska mästare 2010 därför att laget är mest komplett och andra lag har alltför många svagheter.
3 Tyskland heter årets världsmästare och de slår Spanien i finalen. Matchhjälte blir Klose.
4 Inför varje match måste jag kolla laguppställningen.
5 Ingen lagar godare såser än vad jag gör, men glöm inte att ha i vinäger - det höjer smaken enormt.
6 Om jag fick vara Håkan Mild för en dag skulle jag samla ihop bronsgänget från -94 och spela en välgörenhetsmatch för Haiti.
7 Om jag har en ledig helg så tar jag det antingen piano eller partar om det finns några vänner i faggorna.
8 Utan mjölk fixar jag helt enkelt inte dagen.
9 Om jag inte bodde i Sverige heter drömlandet Nya Zeeland och där skulle jag njuta av naturens skönhet från terrassen på en ståtlig villa.
10 Då jag en gång varvar ner kommer det att bli i goda vänners lag därför att jag skulle vilja ta några öl och snacka skit.
11 Jag glömmer aldrig då jag som liten pussades med Emma S. på nästan varje rast på dagis.

En drömelva utanför fotbollen
Schwarzenegger - Vinnie Jones,
Chevy Chase, Nelson Mandela, Groucho Marx - Johan Glans, Jason Statham, Matthew Perry, Gandhi - Kofi Annan, Jim Carrey.

Beskriv dig själv med elva ord
Gladlynt spelevink som ibland tyvärr blir alldeles för introvert och blyg.

Beskriv någon annan med elva ord
Med humor likast min sitter min bror nördandes WoW i grannrummet.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Heja AIK! moahaha.

2010-03-06 @ 16:37:30
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback