Halvtid

Förra inlägget var faktiskt nummer 222 i ordningen, det ni!

Nu är det fredagsmyyyys. Alllll byyyy myyyyseeeelf!

Helgen kommer i smått användas för ren återhämtning av veckans förlorade sömnprocent. Jag har ju sovit tillräckligt länge i längd per dygn, men jag funkar ju inte så bra på morgonen som vi vet. Många energikrävande procent av sömnen har gått åt till att bara komma igång. Men nu är det fredag!

Ledigheten inleds med sändningen från avgörande handbollsmatchen om ca 20 minuter sen fortsätter det med "På Spåret" och "Skavlan" innan kvällen är oviss. Till allt detta blir det förmodligen några öl och lite vin som står i kylen.

Förresten, jag tycker både Lindström och Luuk gjort ett bra jobb som ersättare till Hellberg och Oldsberg. Det enda jag stör sönder mig på är att Luuk envisas med att försöka göra om frasen "Vart är vi på väg?" hela tiden. Det låter för tillgjort helt enkelt. Så.. säg det bara som en normal människa utan att överarbeta det, tack!
Hälsningar,
farfar Richard

---

Fick göra flera saker på jobbet idag som jag inte gjort förr. Utvecklande absolut!

---

Hade helst velat ha originalet (som jag såg igår på Magnus & Brasse-DVD:n jag fick av mams & paps i julklapp) men detta duger också bra :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Mehehe, du är inte ensam.. jag glömmer hela tiden.



Def! Tove från 2009 kuuunde ha nått upp till amandas nivå.. hon var också apbra (Y)



Glada gubber är TREVLIG :D



Hmm.. har alltid undrat vad blodpudding heter på engelska... är det bloody pudding, eller improviserade du?



Hehe.. sant.. så vem hamnar etta på kvinnliga listan då?



Och så ville jag bara säga att Robert Gustavsson är asskön (Y)

2010-01-23 @ 13:21:12
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback