Time flies, don't it?

Hemma efter en hyfsat lång dag. Eller ja, infon och rundvandringen kändes väl inte så lång egentligen, men ändå. Tiden går jefligt snabbt.

Efter dagens massa info så var det snabbt handla på systemet och sen hem och göra sig iordning (not really) och sedan sticka med en annan kursare via buss till Bojsen, Dessvärre var vi jävligt dåliga på att hitta och det tog en stund innan vi hittade till samlingsplatsen vid Lidl. Men ja, ingen fara. Det gick till slut. Även om han jag stack dit med lyckades halka i lera på vägen.. Poor dude.

Grillningen i sig var inte fabulöst kul, men killkompisarna som samlats var kul att snacka med! Gissar på att vår klass är runt 15 pers varav kanske sju är killar. Minst.

Efterfest. Eller ja, efterlyssnande av bra musik, på britsen sen. Hemma nu efter lagom snabb taxifärd med överdrivet stor skåpbil. Gratis än så länge för mig, lär bli skyldig herr Fredrik S.

Intro-nåt-film imorrn tydligen i bion. Ska bli.. intressant! Tror helt ärligt att det kommer att ge "NAAADAAA!" Men vad vet jag? Jag är ju bara vanlig, simpel ex-student.. ;) Är bra mycket mer social denna gång är förra iallafall. Älskar att se banden frodas :)

Väl mött kära kursare! Gillar er redan :)


 

Och ja, jag såg både ettan och tvåan igen igår. Muy bien ;)


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback