The Comeback

Dåså, inflyttad och klar! Känns lagom weird att sitta här igen i mitt gamla rum.
Det mesta är uppackat, familjen har åkt hem och första handlandet är gjort. Jag har t.o.m. redan bokat en tvättid, aktivt va?

Min gamla "INGEN REKLAM!"-lapp satt fortfarande kvar på ytterdörren..


Underbart att få sina egna grejer igen, möbler, alla filmer uppställda, bestick och prydnadssaker. Igår spelade jag liksom SNES första gången sen jag lämnade Falun. Kändes lite rostigt, men gick överraskande bra ändå.

28:e fyller jag år, men då är det ju föga mycket släkt här så vi hade lite småfödelsedagsmiddag ute igår på Kings Arms (planksteken! *dregel*). Jag tänker dock inte öppna presenterna förrän det är dags.



Underbara Falun.


---


Lite FM nu med Calle, senare blir det väl ett par filmer som vanligt.
Jag bara är nu, om två veckor börjar plugget. Jag gör något med livet igen, det finns något att se fram emot.


Falun 1.0, sista året

Falun 2.0 - Återkomsten, present day



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback