Följande är skrivet under alkoholpåverkan. Men det stämmer säkerligen ändå. Ville bara påpeka.

Ibland tittar jag i spegeln och undrar vem som stirrar tillbaks. Vem är han? Är det jag eller någon jag varit, eller någon jag kommer att vara?

Ibland tittar jag i spegeln och tror att jag är gud. Jag är bäst, ingen annan är i närheten.

Ibland tittar jag i spegeln och ser en värdelös person. Allt suger och ingenting duger.


Jag föredrar att vara han som inte vet vem han är. Då kan jag själv få fylla i de blanka tomrummen. De andra två hatar jag när de är på sitt yttersta. En kombo, ja tack.


Den riktiga Richard? Ödmjuk, jag vet mycket väl vem jag är och vad jag tycker, men jag är inte över eller bättre än en mycket annat folk för det. Synd bara att det ska finnas tre andra av mig som framträder vid olika tillfällen. Jag vill hålla fast vid den riktiga Richard.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nollningen verkar apkul ju! Min syster har precis börjat på kth och hon gör en massa sjuka grejer. :D



Hmm.. har inte du för kort hår för att ha busé-frisyr? Eller?



Jag såg 500 days of Summer igår faktiskt, och jag måste vara ärlig och säga att det var under förväntan.. blev lite besviken.



Han var mycket gulligare som tjockis!



Fint inlägg, förresten

2010-08-19 @ 00:07:46
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback