Väs

Väs, väs, väääs.

Jag finns tydligen registrerad på studera.nu fortfarande, men bara genom att logga in via Högskolan Dalarna. Och loggar jag in där så kan jag mycket riktigt se mina meriter från Falun och även resultatet av mitt gamla högskoleprov, men mina gymnasiala meriter? Nehej då. Väs. Blir ringa imorrn till de skurkarna. Känns lite märkligt att logga in via Dalarna fortfarande..

Och nej, jag har fortfarande inte kommit fram till slutgiltigt vad jag ska plugga och var. Men det går långsamt framåt iallafall. Det är lugnt, flera dagar kvar. Lugnt. Ingen stress. Lugnt. Bit av kaka. Lugnt......

---

Ett liv jag söka,
en skuld jag öka
Dags att plugga,
lämna min skugga

Utan mening, utan mål
Tankar sugs till svarta hål
Väck är drömmen, all idyll
Spräckt är sömmen, tankens tyll

För stunden stänger min butik
Imorrn gräver jag upp mitt lik
Till dess min själ får andas själv,
inbunden i djupens älv

Kommentarer
Postat av: Sofia

• Näe, det är rätt knäppt.

• ja:) tihi ((Y))

• hm.. med tanke på det där.. litegrann... gruppen "Things Guys wish girls knew! >"<" på ansiktsboken, hur mycket av det där stämmer?

• Höhöhö, det ligger kanske lite sanning i det... ;)



Jag skrev i punktform, för jag kände att det skulle bli ungefär som i punktform iaf. Alltså ett väldigt dåligt försök till fin, flytande text (som min förra kommentar). Det blev finare såhär!

(förresten så är låten Who says grymt bra)

2010-04-12 @ 01:33:58
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha jo, men ett inlägg blir bra! Då väntar jag :D Har funderat över det där... Iofs så tycker ju alla monsieurs olika, men en åsikt är bättre än ingen (Y)



WUHO!



De där raderna har fastnat lite hos mig också.. jag gillar't :D Free fallin' är också rätt skön...



Heh, jag har varit på väg in i väggen i x antal år nu, men det går alltid ihop till slut iaf... fast den här gången går det inte riktigt så smidigt som jag hoppats. Det funkar inte alls, faktiskt. Men vi får väl se... jag kanske har tur igen.

2010-04-12 @ 13:19:41
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback