Newcut eller vad det nu kan tänkas heta på engelska

Eftersom jag sällan kan vara normal på kort jag tar själv så.. eller ja, jag kan sällan se naturlig ut på kort som andra tar heller. Ska det bli naturligt så får någon ta i smyg oftast.
I vilket fall är jag nyklippt, vilket denna gång inneburit motsatsen till det långa hår jag nu blivit av med. Såhär kort har jag inte haft sen jag var bebis.
Jag gillar att ha långt hår, men då det inte direkt går i släkten att ha megatjockt hår så tänkte jag att jag helt enkelt skulle testa på skitkort för en gångs skull. Jag behöver iallafall inte gå till frisören på ett jäkla tag och det kommer bli liiiiiiiiiiiiiiite lättare att ge sig ut bums istället för att vakna upp och se ett gigantiskt Doktor Busé-hår varje morgon som behöver fixas.


Solglasögon inomhus är endast bra om man försöker se fräck ut på kort har jag hört

Mycket naturligt leende.. men vafan man måste la visa tänderna nå'n gång?

Ego.

---

Imorgon ska herr Ego Newcut jobba på Stora Höga, en åttondeklass. Nu däremot blir det någon film, förmodligen action eller komedi. Känner för något lättuggat.

Och just det - Tobbe é klar! :D (om någon i framtiden läser detta inlägg så är det klippet från 2010.04.19 med Tobias Hysén jag syftar på ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jadu.. jag har för mig att vi var och hämtade mitt syster på ett läger. Eller nåt sånt (Y)



Jaaa, ASballt ställe! Det finns får överallt :D:D:D



Hahhahaha, har DU ett spice girls-album? Förlåt mig, men det var myycket roligt. Har aldrig tänkt på att killarna skulle valt Spice Girls för att BSB inte var nåt alternativ. Tänkte nog mer att tjejerna hade båda och killarna typ.. Magnus Uggla eller nåt. Det här var ju skitskojigt!



Jaaadu, jag rotade igenom mina gamla lådor med saker i och hittade ett Spice Girls-album med en massa bilder i som jag och min syster samlade på förut.. och av någon anledning slängde vi just mitt album för några år sen och så satte vi alla bilder i Idas.. så nu har inte jag nåt... bara en hög med bilder..



(och jag känner att mina formuleringar inte är på topp, men jag har pluggat matte i tre år.. och ett halvt)

2010-04-19 @ 22:37:27
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

får (Y)



Hahaha, jomen Drängarna! Är inte det dom som sjöng "Om du vill bli min fru blablabla"!? Wiii :D Jag tyckte om Smurfvarianten på den. Haha, själv har jag båda som gavs ut under min tid :D Heh, den har jag faktiskt inte hört.. helt. Har bara hört "Öken".



Nej jag VET! Det är hemskt! Är jättebesviken på mig själv.. faktiskt. Jag kan inte haft mycket till hjärna när jag gjorde det. Mähähä, gör det ;D



(jomen juste, det glömde jag ju kommentera, snaggat fungerar mycket bra ;D)

2010-04-19 @ 23:27:25
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: maria

Rakat är snyggare än långt. Alltid.

2010-04-20 @ 10:42:39
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback