"Dansk...JÄVLAR!"

Jag finner knappt några ord. Det kommer ta mycket, mycket, MYCKET lång tid innan detta hemska lägger sig. Danmark...*bluuäääsch*

Ja då blir det till att heja 100-procentigt på Tyskland i VM då. Heja Sverige mot EM 2012.. fy fan vad avlägset det känns. Jävla helvetes skit!

Som märks blir inte detta ett inlägg med speciellt stort djup. Djupet är fyllt av tomhet, chock och frågetecken. Vad hände liksom? Jävla Danmark... Och jävla Portugal och Ungern som såklart inte kan vara snälla och spela oavgjort...

Jävla skit.

Som att man inte redan var smådeppig. Strö salt i såren, gör det bara.

Musik är det enda som aldrig sviker. Det är dit jag flyr nu. Som vanligt. Musikens värld.

Fan vet om det inte blev djupt ändå.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar på alla dina kommentarer :D!



"TEST 1": TACK :D!

"TEST 2": Hähähä, tackkk :D

"MOAHAHA": Återigen, tack! Jag blev rätt så nöjder :)

"Dag-Otto är bästigast!": Jamen precis! Mähähä.. kände mig duktig där. Jaa, lite långben kanske jag är :D Öhöh! OJ! Hahahah, det slog mig... med hästlängder. Fucking Åmål? Den har jag inte ens sett... är den så nedrans bra? Heheh... Berts humor är skönast!



"UPP!": Jag är mycket medveten om att det kan misstolkas. Tänkte dock inte på det när jag skrev det först, men när jag väl såg det så lät jag det står kvar :D

2009-10-12 @ 16:01:42
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback