Past Semi 2

De uppgivna skratten med en underton av galenskap klingade raskt ur min mun när uselt bidrag efter uselt bidrag skickades till finalen. Jaa, nu är det ju ingen svårighet att välja vad jag ska hålla på i finalen iallafall när även min andra favorit, Irland, slagits ut. Nu håller jag fullt på Sverige.

Kommer aldrig förstå hur folk som röstar tänker och hör. Never. I finalen lär väl ett par sketbidrag slåss åsså får man sitta och lite skenheligt hoppas på det mindre dåliga, precis som så många andra år. Förra året var ett så'nt exempel som i mitt tycke gick käpprätt.

Av de som gick vidare är det inte många jag gillar direkt. Moldavien, Estland, Albanien typ som jag kan sträcka mig till.

Gillar absolut inte för övrigt att man inte fick nå'n rösträtt idag bara för att ens lands bidrag inte var representerat. Vad är det för orättvisa..? Eftersom öst röstar på öst väldigt ofta och väldigt få västländer var med (fyra är ju redan direkt i final t.ex.) så är det ju dödsdömt för majoriteten av västbidrag.

Om Sovjet återförenas..då reduceras en massa sketbidrag därifrån till ett. Vad sägs? :P



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback