När ska man skriva blogg..?

Alltså, vilken är den bästa tidpunkten? De flesta av mina bloggar har jag nog skrivit ungefär den här tiden, på natten dvs, av den enkla anledningen att då har ju dagen gått och man kan sammanfatta den. Problemet i detta är dessvärre att de flesta människor är vakna på dagar och kvällar och inte på nätter och därmed kan de läsa vad som hänt idag först imorrn..

"Ja det e knepigt, det e det..men så e det ju här i livet!"

Svetten lackade i den sköna solen när gräsklipparen idag framfördes över den vildvuxna gräsmattan. Skulle egentligen tvättat klart väggen, men tyvärr tyvärr så hade Björkman Senior förlagt skyddshandskarna (nödvändiga pga något frätande medel i tvättlösningen) så Björkman Junior kunde inte utföra det ädla uppdraget denna dag heller.

Nu blir det "Fight Club", som jag inte sett sen jag köpte den för några år sedan, samt något ätbart.

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Ja, det är inga lätta problem som finns här i I-länderna du! ;o) Men det är ju tur att det inte var något livsviktigt du skrev då, så att det gick bra att läsa det dagen efter...

2009-05-14 @ 09:21:17
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com
Postat av: maria

Jag skriver oftast på kvällarna, eller när jag har tid och orkar. Annars skriver jag när nåt dyker upp i huvet!

2009-05-14 @ 09:54:37
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback