Tack för idag, tack för en underbar vanlig dag

Kunde verkligen inte sova alls imorse (ja imorse, jag lägger mig ju inte så kristligt direkt) utan låg bara och mådde skit för att jag ville härifrån och ville jobba så jag får nå't att göra. Så vad gör jag? Sätter igång datorn och letar raskt upp ett jobb som verkar lovande och söker det. Bums i säng och somnar som ett barn. Jag säger då det..

Upp rätt sent och in till stan för en ytterst kort rundvandring med Linus innan hem igen och dammsuga. Här i föräldrahemmet betalar man nämligen inte hyra, man dammsuger och hjälper till med källarrenovering istället! Finurlig lösning.

På kvällen har det bölats till "Spårlöst" och nu blir det "183 dagar".



-So what did you guys do?
-Oh, you know, we just drank some beer and...Mike played with the boundaries of normal social conduct..
-It's true, I did!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har rätt! Jag släppte det aldrig heller. Letade upp svaret i skolan :D Hm.. du kanske har rätt där mä, men det stavas nästan likadant.

Där måste du ha fel, dock. Haha, INGEN har så stabila hårstrån på låren, faktiskt!

2009-03-10 @ 20:16:17
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: maria

Svar: Nja, jag önskar väl inte direkt att jag vore längre. Det är rätt skönt att vara såhär kort, för då kan man ha såna där höga skor utan att man ser ut som eifeltornet.. :)

2009-03-11 @ 10:22:35
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Pjiter

Påtal om att söka jobb. Man borde kanske söka sig en praktikplats

Svar: Man kanske borde det ja ^^
Richard

2012-09-27 @ 03:03:30

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback