Förstår dig Henke, det kan vara svårt med rubriksättning

Klockan är över tolv, vilket innebär att det bara är en dag kvar till en viss viktig landskamp. Danskarna ska få spö, så är det bara. Finns inget annat än full fart framåt, vi har inte råd med ännu en match i Lagerbäcks defensiv-anda.

Tror jag har slutit ett avtal med världen; jag klagar inte på den, och i gengäld råkar jag inte ut för några vedermödor. Jag tror faktiskt det var världen som började med dealen. Allt började på de flesta plan bara gå bra helt plötsligt, så varför skulle jag klaga? Mycket fördelaktig lösning för båda parter. Världen har nog med problem för att jag också ska behöva klaga på den (det där var inget klagomål i sig, det var ett sympatiskt konstaterande).

Funderar på att dra ut på stan idag och kolla lite av studenten på avstånd. Visserligen lär jag känna ett visst vemod av att jag redan har den dagen avklarad, men det är alltid sköj att se folk på så bra humör :)

Börjar få ryck på reklamen på tv400. Det är samma fåtal som går om och om igen:
- Activia med de två tjejerna som verkar grymt överklass (kan också vara en fördom med tanke på dialekten de har) och har gått skådespelarkurser via flingpaket.
- Kalles Kaviar, "Tänk på ett pålägg! Nååå vad tänkte du på? Ja, just det! Kaviar"
- OLW där sången börjar haka fast sig lite väl i hövvet "Nu e d fredagsmyyyyys!"
- Danske Bank. Berättarrösten från Sten Ljunggren är proffsig men bankreklamer är ALDRIG sevärda.
Någon mer kommer jag inte på. Så tragiskt är det. De fyra snurrar hela tiden. GAH. Ja, jag kan byta kanal eller trycka på mute, men jag pillar ju med datorn också. Mellan pinsamheten Big Brother, som jag som bekant fastnat för, kommer ju reklamerna och man hinner inte alltid värja sig för skiten..Activia är lätt den mest störande iaf.


Tänk vad mycket jag fått sagt nu som jag lika gärna kunde hållit käft om! :P


Bra musik ska premieras. Och nuvarande 2593 visningar är fortfarande för lite!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback