En plankstek från Kings Arms skulle inte sitta helt fel

MAT! Magen skriker. Har övertygat Linus om att vi ska skapa något nytt av det som finns i kylen. Har inte misslyckats (nästan) förr, så jag går in i projektet med stor tillförsikt.

Det är synd att det inte finns någon funktion att blogg från mobilen. Eller alltså, ja man kan ju surfa in här på mobilen, men om man bara vill skicka en bild med lite text till. Tänker på resan vi ska göra. Kommer kännas lite skumt att låta det vara helt dött här i ca tio dagar. Enda lösningen, om jag får det att fungera, är att skicka bild och text till bilddagboken, där den funktionen faktiskt finns.

Nå'n mer än jag som tycker att Elvis fru i Elvisserierna, Hedvig, oftast är en riktig bitch?

På tal om serier, en jag ändrade lite för ett par år sen

Kommentarer
Postat av: maria

Går visst att mms-blogga, bara det att jag inte vet hur man gör..

2009-06-12 @ 18:47:45
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback