Äckliga regn

Nåja, man får väl hoppas att det bara är tillfälligt. Denna vecka kan som sagt det mesta elände hända, bara det inte fortsätter i nästa vecka. Med "det mesta" menar jag naturligtvis inte en viss landskamp om några timmar. Vinner vi inte där får jag ryck. Nu har vi skador på "nyckelspelare" så då kanske det finns en chans att vi vinner, när Gråskallen (smeknamnet är som bekant inte mitt påhitt, men alldeles för bra för att inte användas) tvingas använda "reserverna"..så är det faktiskt. Flera spelare med form petas oftast av Gråskallen till förmån för gamla "säkra" och rutinerade kort. Jag funderade igår ut en startuppställning som jag tror skulle vara lysande:



Zlatan
Hysén       Berg

Kim     V.Elm     R.Elm

Safari Majs Olof Adam
Isak



Som jag sa till Henke; vinner vi inte med den uppställningen så vinner vi aldrig. Tyvärr kommer Gråskallen aldrig i livet våga testa något så briljant.

Jag tippade åt helvete förra gången, men denna gången tycker jag att det ska kunna bli 3-0, just med tanke på alla skador som innebär att äntligen lite hungriga spelare i form får visa vad de går för.

Nu laddar jag upp med VM-krönikan från -98.

Jag vet att jag tjatar mycket fotboll, men vafan det är ju nästan som en tredje religion jämte kärlek och musik. Om man överdriver lite lätt ;)


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback