Innocent until proven guilty

Man kan tycka att det är lite tidigt att blogga redan 11:19 som klockan står på just nu. Jag menar, dagen har ju knappt börjat, det har inte hänt så mycket. Men spelar det någon roll? Icke sa nicke. Skriva när man känner för det, så enkelt är det.

Ett fel som spökat under en veckas tid verkar gå mot sin lösning här på radion. Mycket skönt tycker jag, eftersom jag varit småorolig för att det är jag som missat något och varit inkompetent. Så är alltså inte fallet och jag kan med flaggan i topp ge mig ut på vägarna med bussen i vetskapen om att "jodå, detta klarar jag". För varje gång det varit något småfel så tittar man ju åt sig själv, iallafall gör jag det eftersom jag är rätt ny med allting och inte har jobbat med ljud på över ett år tills nu. Men alla missöden hittills har inte haft med mig att göra, så självförtroendet känns ändå stabilt.

En förlorad reporter hittades nyss. Hon skulle varit med efter elva, men hade tydligen kört vilse. Ja, så kan det gå! Men det är inget radion stressar upp sig över. Nu när personen är återfunnen så är det lugnt igen, men det var lite oroligt ett tag när vederbörande inte gick att kontakta.

Nu stirrar jag bara på skärmen så lika bra att lägga ner dagens skrivande. Iallafall för nu, men jag brukar ju inte ha för vana att skriva mer än ett inlägg per dag så.. take care now, bye bye then!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback