"Jag är designer...designer!"

Nej, det är jag verkligen inte. Jag tycker det är grymt snyggt hur alla fixar sina bloggar och lägger ner tid på dess design, men det är inget jag kommer göra i större utsträckning. För mig är skrivandet det som är det viktiga, samt att det är lättöverskådligt. Så sitt och stör er på min minimalistiska latmasksdesign, den går i grönt och det räcker för mig.

För övrigt vet jag mycket väl att det var melodifestivalen igår, men för en gångs skull hade jag annat för mig som krockade. Efter den otroligt rafflande träningsmatchen mellan Häcken och Sandefjord (1-1) så drog jag och Henke vidare till Rockbaren och nötte stolarna, tjôtade och intog ett antal alkoholhaltiga drycker. Måste säga att för en gångs skull var whiskyn det godaste.
Följden av kvällen blev att vi tänkte dragit ut på en liten roadtrip idag, men dessvärre vaknade Henke med en härlig huvudvärk och planerna ligger i nuläget fortfarande på is.

Melodifestivalen går inte att se i repris på svt.se...Why?? Bastards..

Tänkte lite lagom kulturellt avsluta med en av fyra dikter jag hittade i min jackficka igår som jag skrivit någon gång i December när jag varit ute och gått.

Om jag kommer hit imorrn,
är du kvar då?
Eller var det allt?
Skulle jag tagit chansen? Gjort nå't?
Inte bra.
Inte bra alls.
Tankarna rörs ihop,
fan, inte bra nu!
Eller?
Det var ju uppskattning,
den sorten jag saknat så länge
Jag minns allt mindre
En gång var allt så lätt
Jag visste inte, jag var så dum
Tiden läker sår, men förhindrar inte nya
Måste gå
Kom

//RB

Kommentarer
Postat av: Pjiter

Hädelse! Whiskey är alltid det godaste. Rockbaren. Det var längesen.

Svar: Svar nej! Champagne och öl är godare! Ibland även gin!
Richard

2012-09-27 @ 02:04:03

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback