Näst sista da'n innan lov

Smått stökigt för att beskriva det hela diplomatiskt angående dagens sista lektion. Inte allas fel, såklart inte. En liten klick som försöker förstöra för andra bara. Jag gillar er alla på olika sätt, men när vissa försöker pröva mitt tålamod? Irriterande. Inget jag går och ältar och tar in, jag vet bättre än så, men småirriterande i stunden, mest för alla andras skull.

Imorrn lek och spel, då får ni springa av er iallafall :) Kanske hakar jag på om det är nå'n rolig sport eller nå't.

---

Mätt som en sprängd anka i övrigt.. julbord med familjen +faster och kusin som är på besök från Dyskland. Känns som jag ätit för ett par dagar, men imorrn bitti är man la magiskt nog lika hungrig igen..

"Ta lax, det är dyrt, eh, gott!"

---

Denna låten har verkligen fastnat senaste dagarna. Jag kan inte påstå att jag är en stor fan av Smiths musik i övrigt, men just detta är väldans bra!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback