Vädret, i samarbete med solen!

Ut på stan med bror för promenix vid tvåtiden. Grymt skönt väder, första riktiga vårdagen skulle jag säga. Svetten lackade faktiskt lite medan vi gick, bl.a. till vikariemojset där jag lämnade in ett sista papper (och finns därför nu med i registret = imorrn klockan 7 kan nån ringa och kräva mitt inhopp, men chansen är väl inte jättestor just "första da'n" :) och sen till systemet (för att Linus skulle få inhandla sin 20-årspresent av mig). Vi hann också med att gå igenom vår "gamla" gymnasieskola. Alltid lika kul att gå som en outsider där och se de små liven som inte kommit ut i verkliga livet än :P Haha.. Nåja, jag längtar tillbaka så jag ska inte säga nå't :)

Hemma igen parkerades på altanen och satt i solstol och njöt. Fan, det känns som evigheter sedan man kunde göra så sist..nästan år sen..finns inte mycket som slår ett par öl i solen (och faktiskt jordgubbssaft också).
Till sist blev det dock för kallt och jag tvingade sorgset in mig hit till soffan.

Sommaren närmar sig; ljuset gör intåg i mörka sinnen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker du borde fortsätta med det :D Det är kul att läsa :)

Jahapp, får hoppas som sjutton för mig själv då. Bröl. Hm, jaha... jag känner euforin flödaaaaa

2009-04-02 @ 00:25:41
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback