Jag ljuger så bra

Klockan redan tre, hej vad det går, trots att man vänt dygnet till det som av pappa kallas "normala" tider. (Jag vet ju dock bättre och anser att det inte finns något som heter normalt.)

Idag har jag köpt Romelanda UF och investerat miljarder i det, och samtidigt också byggt en studio där bara de artister jag enväldigt anser bra ska få bli kontrakterade och spela in skivor. Jag har även träffat mitt livs kärlek, gift mig och skaffat tre underbara små barn. Vi bor i en herrgård strax utanför en mindre ort med närhet till en storstad. Slutligen har jag väldigt bra fantasi/drömmar och önskar att det inte bara var denna sista mening som var sanning.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jasså du bor i herrgård minsann? där du gömmer Jetplanet också eller?

2009-04-03 @ 16:45:06
Postat av: Carl-Filip

Jag håller med. Det finns inget som är normalt...

2009-04-06 @ 15:37:55
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback